Συχνές ερωτήσεις: Είμαι πελάτης

Δεν είστε ακόμη πελάτης μας; Διαβάστε εδώ!

  • Αυτοκίνητο
  • Buy The Mile
  • Σπίτι
  • Υγεία

Γενικές

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Anytime για το συμβόλαιο του οχήματός μου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Anytime:
  • Τηλεφωνικά στα 210 94 60000 ή 801 11 30000, τις εργάσιμες μέρες
    8:00 - 20:00
  • Μέσω e-mail στο auto@anytime.gr
  • Μέσω της υπηρεσίας Anytime Helpdesk στο Facebook

Με ποιο τρόπο μπορώ να έχω αντίγραφο συμβολαίου, σε περίπτωση που το χάσω;

Αν έχετε χάσει το συμβόλαιό σας, τότε ενημερώστε μας στο auto@anytime.gr ή στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών 210 94 60000 ή 801 11 30000 και εμείς θα σας το στείλουμε ξανά.

Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό στην υπηρεσία my anytime, μέσω της οποίας μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και να αποθηκεύσετε το συμβόλαιό σας σε μορφή pdf.

Με ποιο τρόπο μπορώ να αποκτήσω πράσινη κάρτα για να ταξιδέψω οδικώς στο εξωτερικό;

Μαζί με την ανανέωση του συμβολαίου σας, λαμβάνετε αυτόματα και την πράσινη κάρτα για τα ταξίδια σας στο εξωτερικό, εντελώς δωρεάν.

Αν για οποιοδήποτε λόγο χάσετε την πράσινη κάρτα καλέστε μας στα 210 94 60000, 801 11 30000 ή στείλτε μας e-mail στο auto@anytime.gr, για να σας την ξαναστείλουμε.

Εναλλακτικά, μπορείτε να δημιουργήσετε τον προσωπικό σας λογαριασμό στην υπηρεσία my anytime, μέσω της οποίας μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλα τα απαραίτητα έγγραφα και να αποθηκεύσετε τη πράσινη κάρτα σε μορφή pdf.

Που μπορώ να δω αναλυτικά τις καλύψεις του συμβολαίου μου;

Αν θέλετε να δείτε αναλυτικά τις καλύψεις του προγράμματος που έχετε επιλέξει, την αξία στην οποία είναι ασφαλισμένο το όχημά σας ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία για το συμβόλαιό σας, μπορείτε να:
  • Ανατρέξετε στο συμβόλαιό σας, που παραλαμβάνετε με e-mail ή ταχυδρομικά.
  • Συνδεθείτε στην υπηρεσία my anytime, όπου μπορείτε να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε online τα συμβόλαιά σας.

Τι μου προσφέρει η υπηρεσία my anytime;

Η ανανεωμένη υπηρεσία my anytime σας προσφέρει 24 ώρες το 24ωρο τη δυνατότητα να:

  • βλέπετε πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά σας (π.χ. καλύψεις συμβολαίου, ημερομηνία ανανέωσης, κ.λπ.)
  • ενημερώνεστε για τις οφειλές των συμβολαίων σας, καθώς και να πληρώνετε online τα ασφάλιστρά σας
  • παρακολουθείτε τις πληρωμές που έχετε πραγματοποιήσει για τα συμβόλαιά σας
  • αλλάζετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας, καθώς και τα στοιχεία πρόσβασής σας στην υπηρεσία
  • βρίσκετε απαντήσεις στα πιο συχνά σας ερωτήματα
  • επικοινωνείτε μαζί μας για θέματα που αφορούν τα συμβόλαιά σας
  • έχετε πρόσβαση στο Anytime Club, ώστε να εξασφαλίζετε μοναδικές προσφορές!

Αν δεν έχετε ακόμη δημιουργήσει τον δικό σας προσωπικό λογαριασμό, εγγραφείτε τώρα στην υπηρεσία my anytime.

Ανανέωση

Πώς ανανεώνεται το συμβόλαιό μου;

Σε περίπτωση που είχατε ασφαλιστεί online ή τηλεφωνικά και είχατε επιλέξει να λαμβάνετε την αλληλογραφία στο e-mail σας:

25 μέρες πριν από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σας θα λάβετε την ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση, με e-mail. Μία μέρα μετά την πληρωμή των ασφαλίστρων σας θα λάβετε την ανανέωση του συμβολαίου στο e-mail σας.

Σε περίπτωση που είχατε ασφαλιστεί τηλεφωνικά και είχατε επιλέξει να λαμβάνετε την αλληλογραφία σας ταχυδρομικά:

25 μέρες πριν από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σας θα λάβετε την ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση ταχυδρομικά. Μετά την πληρωμή των ασφαλίστρων σας θα λάβετε την ανανέωση του συμβολαίου σας στη διεύθυνση αλληλογραφίας σας.

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;

Στην Anytime μπορείτε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας εύκολα και γρήγορα, χρησιμοποιώντας την ειδοποίηση πληρωμής ασφαλίστρων που παραλαμβάνετε με e-mail ή ταχυδρομικά.

Επιλέξτε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής σας εξυπηρετεί:

Ηλεκτρονικά / Ε-banking

Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής:

  1. Ηλεκτρονικά:
    • Μέσω της υπηρεσίας my anytime με τη χρήση της πιστωτικής, χρεωστικής ή prepaid κάρτας σας (μόνο VISA ή MASTERCARD)
    • Μέσω των site πληρωμών www.easypay.gr και www.simplepay.gr

  2. Μέσω της υπηρεσίας e-banking της τράπεζάς σας:
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime"
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"
    • Για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK , επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"
Τηλεφωνικά

Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, μέσω της υπηρεσίας phone banking των παρακάτω τραπεζών:

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • EUROBANK
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • ALPHA BANK
  • HSBC
Πάγια Εντολή

Μπορείτε να πληρώνετε τα ασφάλιστρά σας με πάγια εντολή στην κάρτα σας (VISA, MASTERCARD), συμπληρώνοντας αυτή την ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ και αποστέλλοντάς τη με e-mail στο auto@anytime.gr ή με fax στο 210 9462078

Μετρητά
  • Στα ταμεία των τραπεζών ΕΘΝΙΚΗ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ, EUROBANK και ALPHA BANK
  • Μέσω των μηχανημάτων κατάθεσης μετρητών στις τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ και EUROBANK
  • Σε οποιοδήποτε από τα παρακάτω Γραφεία Πωλήσεων INTERAMERICAN:

 

ΠΟΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
   
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ Λεωφόρος Πατησίων 71 & Φερρών
ΑΘΗΝΑ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Λεωφόρος Μεσογείων 455 & Πατρόκλου 2
ΑΘΗΝΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ Μεσογείων 2-4
ΑΘΗΝΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ Λεωφόρος Κηφισίας 107 & Πανόρμου 119
ΑΘΗΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Μάρκου Γερουλάνου 1 & Πολεμιστών
ΑΘΗΝΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Ελευθερίλου Βενιζέλου 124 & Πρωτόπαπα
ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ Λεωφόρος Συγγρού 124
ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΟΥΣΙ Αγίου Κωνσταντίνου 57, 3ος όροφος
ΑΘΗΝΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙ Βασιλέως Γεωργίου 47 & Λεωφόρος Κηφισίας
ΑΓΡΙΝΙΟ Χαριλάου Τρικούπη 39
ΑΡΤΑ Αμβρακίας 19, ΤΚ: 47100
ΑΡΓΟΣ Παραλιακή Οδός Νέας Κίου-Ναυπλίου, Θέση Αγ. Παντελεήμονας
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ Εθνικής Αντιστάσεως 52
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΕΝΤΡΟ Αλ. Παπαναστασίου 31
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΥΛΑΙΑ Χάλκης 8, 2oς όροφος
ΙΩΑΝΝΙΝΑ Πυρσινέλλα B. 7-9
ΚΑΡΔΙΤΣΑ Ηρώων Πολυτεχνείου 13
ΚΕΡΚΥΡΑ Πολυχρονίου Κωνσταντα 15
ΗΡΑΚΛΕΙΟ Πλατεία Ελευθερίας 29-31, Μέγαρο Ντορέ
ΡΕΘΥΜΝΟ Λ. Κουντουριώτη 160
ΧΑΝΙΑ Νικηφόρου Φωκά 1 & Δασκαλογιάννη
ΛΑΡΙΣΑ Παναγούλη 2
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ Χρήστου Ευαγγελάτου 15
ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ Πλ. Φαρμάκη 3
ΠΑΤΡΑ Ι. Βλάχου 1 & Γούναρη
ΤΡΙΚΑΛΑ Βύρωνος 9 & Ασκληπιού (Εμπορικό Κέντρο)

Σας υπενθυμίζουμε ότι για να ισχύει η ασφαλιστική σας κάλυψη είναι απαραίτητο να έχουν εξοφληθεί έγκαιρα τα ασφάλιστρα του συμβολαίου σας.

Σε ποια αξία θα είναι ασφαλισμένο το όχημά μου στην επόμενη ανανέωση;

Στο πρόγραμμα Value, η αξία για την οποία είναι ασφαλισμένο το όχημά σας αναπροσαρμόζεται αυτόματα μία φορά το χρόνο.

Μπορείτε να δείτε την αξία για την οποία είναι ασφαλισμένο το όχημά σας, σε κάθε ανανέωση:

  • Στο συμβόλαιό σας, που παραλαμβάνετε με e-mail ή ταχυδρομικά.
  • Μέσω της υπηρεσίας my anytime, όπου μπορείτε να παρακολουθείτε και να διαχειρίζεστε online τα συμβόλαιά σας.

Αλλαγές

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιό μου;

Αν θέλετε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στο συμβόλαιό σας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα στα 210 94 60000, 801 11 30000, ή στέλνοντας ένα e-mail στο auto@anytime.gr

Πώς μπορώ να πληρώνω το συμβόλαιό μου με κάρτα;

Αν θέλετε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας αυτόματα μέσω πάγιας εντολής κάρτας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα από τον κάτοχο της κάρτας και τον ιδιοκτήτη του οχήματος στα τηλέφωνα 210 94 60000, 801 11 30000.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία της κάρτας, με την οποία πληρώνεται το συμβόλαιό μου;

Αν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία της κάρτας από την οποία πληρώνεται αυτόματα το συμβόλαιό σας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα από τον κάτοχο της κάρτας και τον ιδιοκτήτη του οχήματος στα τηλέφωνα 210 94 60000, 801 11 30000.

Πώς μπορώ να μειώσω τα ασφάλιστρα του συμβολαίου μου;

Μειώστε τα ασφάλιστρά σας επιλέγοντας τρόπο πληρωμής πάγια εντολή κάρτας, με μηνιαίες άτοκες δόσεις ή όλο το ποσό, και αποκτήστε έκπτωση 5%.

Επίσης, επιλέγοντας ετήσια διάρκεια ασφάλισης έχετε επιπλέον 10% έκπτωση.

Ατύχημα - Υπηρεσίες

Tι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος;

Σε περίπτωση ατυχήματος καλέστε μας από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο στο 1158, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο. Άνθρωπός μας θα έρθει άμεσα στον τόπο του συμβάντος και θα αναλάβει τα πάντα:

  • Θα καταγράψει το περιστατικό.
  • Θα συμπληρώσει τη φιλική δήλωση.
  • Θα φωτογραφήσει τα οχήματα.
  • Θα μεταφέρει το όχημά σας σε συνεργείο αν είναι απαραίτητο.
  • Θα φροντίσει να ενημερωθείτε για όλες τις διαδικασίες που θα ακολουθήσουν.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα;

Σε περίπτωση ατυχήματος με ανασφάλιστο όχημα, καλέστε αμέσως:
  • την Τροχαία, γιατί η καταγραφή του συμβάντος είναι απαραίτητη.
  • Το 1158 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο, 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες το χρόνο για να έρθει στον τόπο του συμβάντος εξειδικευμένος υπάλληλός μας, ο οποίος θα πραγματοποιήσει όλες τις διαδικασίες για εσάς

Η Anytime συμπεριλαμβάνει σε όλα τα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου την κάλυψη υλικών ζημιών από ανασφάλιστο όχημα, οπότε θα καλύψει η ίδια το κόστος για την επισκευή, εφόσον δεν είστε υπαίτιος για το περιστατικό.

Τι είναι η Φροντίδα Ατυχήματος;

H φροντίδα ατυχήματος περιλαμβάνει τις παρακάτω καλύψεις, οι οποίες ισχύουν στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, 24 ώρες το 24ωρο:

  • Άμεση εξυπηρέτηση του οχήματός σας σε περίπτωση ατυχήματος από τα ιδιόκτητα μέσα της INTERAMERICAN και μεταφορά του σε συνεργείο της επιλογής σας, όπου και αν βρίσκεστε
  • Επιτόπου καταγραφή του περιστατικού και συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος από εξειδικευμένο υπάλληλο

Τι είναι η Πλήρης Οδική Βοήθεια;

H πλήρης οδική βοήθεια περιλαμβάνει τις παρακάτω καλύψεις, οι οποίες ισχύουν στην Ελλάδα και στην Ευρώπη, 24 ώρες το 24ωρο:

  • Άμεση εξυπηρέτηση του οχήματός σας από τα ιδιόκτητα μέσα της INTERAMERICAN σε οποιαδήποτε περίπτωση βλάβης, ατυχήματος ή ακόμα και σε περίπτωση που έχετε μείνει από βενζίνη ή χρειαστεί να αλλάξετε ελαστικό
  • Μεταφορά του οχήματός σας σε συνεργείο της επιλογής σας, όπου και αν βρίσκεστε
  • Επιτόπου καταγραφή του περιστατικού σε περίπτωση ατυχήματος, καθώς και συμπλήρωση της δήλωσης ατυχήματος από εξειδικευμένο υπάλληλο

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν έχω κάνει αναγγελία ζημιάς;

Αν δεν έχετε κάνει αναγγελία ζημιάς, μπορείτε:
  • να καλέσετε το συντομότερο δυνατό την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης 1158 για να κάνετε τηλεφωνικά την αναγγελία
  • να συμπληρώσετε το έντυπο Υπεύθυνης Δήλωσης Ατυχήματος και να το αποστείλετε με e-mail στο motorclaims@interamerican.gr

Αν χρειαστεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης;

Μετά την καταγραφή του περιστατικού και την αναγγελία της ζημιάς, η INTERAMERICAN θα φροντίσει για την αποζημίωσή σας, με απλές και σύντομες διαδικασίες. Πραγματογνώμονας θα εκτιμήσει το κόστος των υλικών ζημιών που προέκυψαν από το ατύχημα, επιθεωρώντας το όχημά σας στο συνεργείο που έχετε επιλέξει, συνεργαζόμενο ή μη.

Σε περίπτωση που επιλέξετε συνεργαζόμενο συνεργείο για την αποκατάσταση της ζημιάς, η αποζημίωση θα καταβληθεί απευθείας από την INTERAMERICAN στο συνεργείο.

Αν επιλέξετε μη συνεργαζόμενο συνεργείο, η αποζημίωση θα σας καταβληθεί απολογιστικά μετά την προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών, μέσα σε 48 ώρες.

Σε κάθε περίπτωση, η INTERAMERICAN θα σας ενημερώνει για την πορεία της ζημιάς με sms.

Τι είναι τα συνεργαζόμενα συνεργεία;

Η INTERAMERICAN διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο από ελεγμένα και αξιόπιστα συνεργαζόμενα συνεργεία, στα οποία μπορείτε να απευθύνεστε σε περίπτωση ατυχήµατος, γλιτώνοντας χρόνο και κόπο, χωρίς να πληρώσετε για την αποκατάσταση της ζημιάς.

Μάλιστα, για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση η INTERAMERICAN δημιούργησε και λειτουργεί και το ιδιόκτητο συνεργείο στο κέντρο της Αθήνας, το CAR POINT. Η εκτίμηση του κόστους και η αποκατάσταση των υλικών ζημιών γίνεται απευθείας στο συνεργείο, το οποίο είναι εξοπλισμένο με υπερσύγχρονα μηχανήματα και με μόνιμη παρουσία πραγματογνώμονα στο χώρο.

Σε περίπτωση ζημιάς δικαιούμαι όχημα αντικατάστασης;

Σε περίπτωση ζημιάς, κατά την οποία το όχημά σας χρειαστεί να παραμείνει παραπάνω από μία μέρα σε συνεργείο για επισκευή, σας παρέχεται ενοικιαζόμενο όχημα για να κινείστε, μέχρι την αποκατάστασή της.

Η παροχή αυτή ισχύει εφόσον απευθυνθείτε σε κάποιο από τα συνεργαζόμενα συνεργεία μας και συγκεκριμένα αν:

  1. Εμπλακείτε σε ατύχημα, χωρίς δική σας υπαιτιότητα, και η εταιρία του άλλου οχήματος είναι στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού.
  2. Η ζημιά προκληθεί από έναν από τους παρακάτω λόγους και στο συμβόλαιό σας έχετε την αντίστοιχη κάλυψη:
    • Πυρκαγιά
    • Φυσικά φαινόμενα
    • Τρομοκρατικές ενέργειες
    • Μερική κλοπή

Τι είναι ο Φιλικός Διακανονισμός και ποιες Εταιρίες συμμετέχουν;

Σε περίπτωση ατυχήματος, οι εμπλεκόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν το έντυπο του Φιλικού Διακανονισμού, ώστε οι διαδικασίες αποζημίωσης να γίνουν γρηγορότερα.

Καλώντας την 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης 1158, από σταθερό ή κινητό, το συντονιστικό μας κέντρο θα στείλει το συντομότερο, στον τόπο του συμβάντος, εξειδικευμένο προσωπικό για να αναλάβει όλες τις διαδικασίες.

Η Φιλική Δήλωση ισχύει σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στην Ελλάδα συμμετέχουν οι περισσότερες ασφαλιστικές Εταιρίες.

Οι Εταιρίες που συμμετέχουν στον Φιλικό Διακανονισμό είναι:
 
AIG EUROPE LIMITED
ALLIANZ ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Γ.Α.
AXA ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΕ
PRIME INSURANCE LTD
EFG EUROLIFE Α.Ε.Γ.Α.
ERGO Α.Α.Ε.Ζ
GENERALLI HELLAS Α.Α.Ε
GROUPAMA ΦΟΙΝΙΞ Α.Ε.Α.Ε.
INTERAMERICAN Α.Ε
INTERASCO Α.Ε.Γ.Α
INTERNATIONAL LIFE Α.Ε.Γ.Α.
INTERLIFE Α.Α.Ε.Γ.Α.
PERSONAL INSURANCE Α.Ε.Γ.Α.
NP INSURANCE – ΝΕΟΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ Α.Ε.Α.Ε.

ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.
ΑΙΓΑΙΟΝ Α.Α.Ε.
ΑΤΛΑΝΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.Ε.Γ.Α
ΔΥΝΑΜΙΣ Α.Ε.Γ.Α.
ΕΘΝΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α-ΜΙΝΕΤΤΑ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΙΣΤΗ Α.Ε.Γ.Α.
ΕΥΡΩΠΗ Α.Ε.Γ.Α.
ΟΡΙΖΩΝ Α.Ε.Γ.Α
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.Ε.Γ.Α.
ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ Α.Α.Α.Ε.
HD INSURANCE LTD

Σε ποια συνεργαζόμενα νοσοκομεία, κλινικές και διαγνωστικά κέντρα με καλύπτει το πρόγραμμα ασφάλισης Value;

Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα ιδιωτικά συνεργαζόμενα νοσοκομεία, κλινικές και διαγνωστικά κέντρα εδώ του προγράμματος Value, εδώ.

Πού μπορώ να δω το ενημερωτικό υλικό των προγραμμάτων ασφάλισης υγείας Value και First Care;

Για να δείτε το ενημερωτικό υλικό των προγραμμάτων ασφάλισης υγείας Value και First Care πατήστε εδώ.

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Anytime για το συμβόλαιο υγείας μου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Anytime:
  • Τηλεφωνικά στα 210 94 60000 ή 801 11 30000, τις εργάσιμες μέρες
    8:00- 20:00
  • Μέσω e-mail health@anytime.gr
  • Μέσω της υπηρεσίας Anytime Helpdesk στο Facebook

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;

Στην Anytime μπορείτε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας εύκολα και γρήγορα, χρησιμοποιώντας την ειδοποίηση πληρωμής ασφαλίστρων που παραλαμβάνετε ταχυδρομικά.

Επιλέξτε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής σας εξυπηρετεί:

Ηλεκτρονικά / Ε-banking

Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής:

  1. Ηλεκτρονικά:
    • Μέσω της υπηρεσίας my anytime με τη χρήση της πιστωτικής, χρεωστικής ή prepaid κάρτας σας (μόνο VISA ή MASTERCARD)
    • Μέσω των site πληρωμών www.easypay.gr και www.simplepay.gr

  2. Μέσω της υπηρεσίας e-banking της τράπεζάς σας:
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime"
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"
    • Για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK , επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"

Τηλεφωνικά

Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, μέσω της υπηρεσίας phone banking των παρακάτω τραπεζών:

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • EUROBANK
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • ALPHA BANK
  • HSBC
Πάγια Εντολή

Μπορείτε να πληρώνετε τα ασφάλιστρά σας με πάγια εντολή στην κάρτα σας (VISA, MASTERCARD), συμπληρώνοντας αυτή την ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ και αποστέλλοντάς τη με e-mail στο health@anytime.gr ή με fax στο 210 9462077

Μετρητά
  • Στα ταμεία των τραπεζών ΕΘΝΙΚΗ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ, EUROBANK και ALPHA BANK
  • Μέσω των μηχανημάτων κατάθεσης μετρητών στις τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ και EUROBANK
  • Σε οποιοδήποτε από τα παρακάτω Γραφεία Πωλήσεων INTERAMERICAN:

 

ΠΟΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
   
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ Λεωφόρος Πατησίων 71 & Φερρών
ΑΘΗΝΑ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Λεωφόρος Μεσογείων 455 & Πατρόκλου 2
ΑΘΗΝΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ Μεσογείων 2-4
ΑΘΗΝΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ Λεωφόρος Κηφισίας 107 & Πανόρμου 119
ΑΘΗΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Μάρκου Γερουλάνου 1 & Πολεμιστών
ΑΘΗΝΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Ελευθερίλου Βενιζέλου 124 & Πρωτόπαπα
ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ Λεωφόρος Συγγρού 124
ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΟΥΣΙ Αγίου Κωνσταντίνου 57, 3ος όροφος
ΑΘΗΝΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙ Βασιλέως Γεωργίου 47 & Λεωφόρος Κηφισίας
ΑΓΡΙΝΙΟ Χαριλάου Τρικούπη 39
ΑΡΤΑ Αμβρακίας 19, ΤΚ: 47100
ΑΡΓΟΣ Παραλιακή Οδός Νέας Κίου-Ναυπλίου, Θέση Αγ. Παντελεήμονας
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ Εθνικής Αντιστάσεως 52
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΕΝΤΡΟ Αλ. Παπαναστασίου 31
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΥΛΑΙΑ Χάλκης 8, 2oς όροφος
ΙΩΑΝΝΙΝΑ Πυρσινέλλα B. 7-9
ΚΑΡΔΙΤΣΑ Ηρώων Πολυτεχνείου 13
ΚΕΡΚΥΡΑ Πολυχρονίου Κωνσταντα 15
ΗΡΑΚΛΕΙΟ Πλατεία Ελευθερίας 29-31, Μέγαρο Ντορέ
ΡΕΘΥΜΝΟ Λ. Κουντουριώτη 160
ΧΑΝΙΑ Νικηφόρου Φωκά 1 & Δασκαλογιάννη
ΛΑΡΙΣΑ Παναγούλη 2
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ Χρήστου Ευαγγελάτου 15
ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ Πλ. Φαρμάκη 3
ΠΑΤΡΑ Ι. Βλάχου 1 & Γούναρη
ΤΡΙΚΑΛΑ Βύρωνος 9 & Ασκληπιού (Εμπορικό Κέντρο)

Σας υπενθυμίζουμε ότι για να ισχύει η ασφαλιστική σας κάλυψη είναι απαραίτητο να έχουν εξοφληθεί έγκαιρα τα ασφάλιστρα του συμβολαίου σας.

Τι πρέπει να κάνω αν χρειαστεί να επισκεφτώ κάποιο νοσοκομείο ή κάποιο διαγνωστικό κέντρο;

Αν χρειαστεί να επισκεφτείτε κάποιο νοσοκομείο ή κάποιο διαγνωστικό κέντρο, φροντίστε για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση να προγραμματίσετε το ραντεβού σας.

 

Επιπλέον, μην ξεχάσετε να έχετε μαζί σας την προσωπική σας κάρτα ασφάλισης υγείας, καθώς και την ταυτότητα σας.

Σε περίπτωση έκτακτου περιστατικού, καλέστε απευθείας την 24ωρη
«Γραμμή Υγείας 1010» και αν χρειαστείτε μετακίνηση σε νοσοκομείο, τότε θα οργανώσουμε τη μεταφορά σας στο πλησιέστερο κατάλληλο για την περίπτωσή σας.

Δείτε τα συνεργαζόμενα νοσοκομεία, κλινικές και διαγνωστικά κέντρα

Αν χάσω την προσωπική μου κάρτα ασφάλισης υγείας, τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που χάσατε την προσωπική σας κάρτα ασφάλισης, χρειάζεται να την αποκαταστήσετε εγκαίρως.

Επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελατών 210 94 60000 ή 801 11 30000, τις εργάσιμες μέρες 8:00- 20:00 και εμείς θα φροντίσουμε να σας τη στείλουμε ταχυδρομικά, χωρίς δική σας οικονομική επιβάρυνση.

Ποια είναι η διαδικασία αποζημίωσης σε περίπτωση νοσηλείας;

Η διαδικασία αποζημίωσης του Anytime Health Value, σχεδιάστηκε έτσι ώστε από την αρχή μέχρι το τέλος να είναι απλή, χωρίς γραφειοκρατία.

Η καταβολή της αποζημίωσης γίνεται, ανάλογα με την περίπτωση και το νοσοκομείο που θα επιλέξετε, είτε απευθείας από την INTERAMERICAN στο νοσοκομείο ή απολογιστικά, με έκδοση επιταγής στο όνομά σας.

Αν η αποζημίωση γίνει απολογιστικά, θα χρειαστεί να στείλετε ταχυδρομικά τα απαραίτητα δικαιολογητικά, καθώς και το έντυπο Αναγγελία νοσηλείας. Ο χρόνος αποζημίωσης δεν ξεπερνά στις περισσότερες περιπτώσεις τις 10 εργάσιμες μέρες.

Μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία της διαδικασίας αποζημίωσής σας στα τηλέφωνα 210 94 60000 ή 801 11 30000.

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Anytime:
  • Τηλεφωνικά στα 210 94 60000 ή 801 11 30000, τις εργάσιμες μέρες
    8:00 - 20:00
  • Μέσω e-mail home@anytime.gr
  • Μέσω της υπηρεσίας Anytime Helpdesk στο Facebook

Πώς εγκαθιστώ τη συσκευή OBD;

Η εγκατάσταση της συσκευής διαρκεί λίγα μόνο λεπτά και μπορεί να πραγματοποιηθεί, γρήγορα και απλά, χωρίς να απαιτούνται γνώσεις ηλεκτρολογίας ή ηλεκτρονικής.

Το μόνο που χρειάζεται για την εγκατάσταση είναι ο εντοπισμός της θύρας OBD στο αυτοκίνητο. Κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης της συσκευής ο κινητήρας του αυτοκινήτου πρέπει να είναι κλειστός.

Βάζοντας μπροστά το αυτοκίνητο, θα ενεργοποιηθούν 3 λυχνίες (κόκκινη, πορτοκαλί, πράσινη).

Η συσκευή έχει εγκατασταθεί επιτυχώς.

Σε περίπτωση που δεν μπορέσετε για οποιοδήποτε λόγο να συνδέσετε τη συσκευή, μπορείτε να επισκεφτεί τους παρακάτω σταθμούς Οδικής Βοήθειας.

ΠΟΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΑΘΗΝΑ ΑΘΗΝΑ (CARPOINT) Λ. ΑΘΗΝΩΝ 161
ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΟΥΣΙ (CARPOINT) ΜΕΣΟΓΕΙΩΝ 131
ΑΘΗΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (CARPOINT) ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ 12
ΑΘΗΝΑ ΑΧΑΡΝΑΙ ΣΧΟΙΝΩΝ 9
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΘΕΡΜΗ 14Ο ΧΛΜ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ,
ΛΑΡΙΣΑ ΛΑΡΙΣΑ 2Ο ΧΛΜ. Ν.Ε.Ο. ΛΑΡΙΣΗΣ - ΑΘΗΝΩΝ
ΒΟΛΟΣ ΒΟΛΟΣ ΥΔΡΑΣ 3
ΛΑΜΙΑ ΛΑΜΙΑ 3Ο ΧΛΜ. Ν.Ε.Ο. ΛΑΜΙΑΣ- ΑΘΗΝΩΝ
ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΓΡΙΝΙΟ Ε.Ο. ΑΓΡΙΝΙΟΥ- ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
ΚΟΡΙΝΘΟΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ 80ο ΧΛΜ. Ν.Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ- ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΥΡΑ ΒΡΥΣΗΣ)
ΠΑΤΡΑ ΠΑΤΡΑ ΝΕΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΑΘΗΝΩΝ 210
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ 2ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ – ΜΟΙΡΩΝ
ΤΡΙΚΑΛΑ ΤΡΙΚΑΛΑ 4ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΤΡΙΚΑΛΩΝ - ΚΑΛΑΜΠΑΚΑΣ
ΘΗΒΑ ΘΗΒΑ 3ο ΧΛΜ. ΘΗΒΩΝ - ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
ΧΑΛΚΙΔΑ ΧΑΛΚΙΔΑ Γ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ & ΜΥΚΟΝΟΥ

Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τα χιλιόμετρα που έχω διανύσει;

Μπορείτε να ενημερώνεστε για τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει αλλά και για το υπόλοιπο των χιλιομέτρων που σας απομένουν 24 ώρες το 24ωρο, μέσω της ειδικής online εφαρμογής ή κατεβάζοντας το Buy The Mile application στο κινητό σας.

Σε κάθε περίπτωση, ενημερώνεστε αυτόματα με sms ή με e-mail όταν έχετε διανύσει:

  • το 80% των χιλιομέτρων
  • το 95% των χιλιομέτρων
  • το 100% των χιλιομέτρων

Πώς χρησιμοποιώ το Buy The Mile mobile app;

Το Buy The Mile mobile app δημιουργήθηκε για τη δική σας καλύτερη εξυπηρέτηση και διευκόλυνση.

Σας προσφέρει τη δυνατότητα, 24 ώρες το 24ωρο, να ενημερώνεστε για:

  • τα χιλιόμετρα που έχετε διανύσει
  • το υπόλοιπο των χιλιομέτρων που σας απομένουν
  • το χρόνο έναρξης και λήξης των διαδρομών σας 

Κατεβάστε το Buy The Mile mobile application τώρα και συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που σας έχουμε στείλει με sms ή που έχετε παραλάβει μαζί με τις οδηγίες εγκατάστασης και χρήσης της ειδικής συσκευής OBD.

Τι γίνεται σε περίπτωση που ξεπεράσω τα 3.000 χιλιόμετρα το χρόνο;

Σε περίπτωση που  χρειαστείτε παραπάνω από 3.000 χιλιόμετρα, επικοινωνήστε μαζί μας στα τηλέφωνα 210 9460000, 801 11 30000 για να επεκτείνετε το πρόγραμμα ασφάλισής σας, με επιπλέον χιλιόμετρα. Μπορείτε εύκολα και γρήγορα, κατά τη διάρκεια του συμβολαίου σας, να αγοράζετε πακέτα των 2.000 χιλιομέτρων όποτε τα χρειαστείτε με €20.

Τι γίνεται σε περίπτωση που δεν εγκαταστήσω τη συσκευή στο αυτοκίνητό μου;

Από τη στιγμή που ασφαλίζετε το αυτοκίνητό σας σε ένα από τα προγράμματα Buy The Mile είναι απαραίτητο να εγκαταστήσετε μέσα σε 10 μέρες από την ημερομηνία έναρξης της ασφάλισής σας, τη συσκευή.

Η μη εγκατάσταση της συσκευής OBD εντός 10 ημερών, η μη ορθή χρήση της (π.χ. αφαίρεση, παραποίηση κ.λπ.) ή η συμπλήρωση του ανώτατου ορίου χιλιομέτρων εντός της χρονικής διάρκειας του συμβολαίου, αποτελούν λόγους ακύρωσης του συμβολαίου.

Πώς ανανεώνεται το συμβόλαιό μου;

25 μέρες πριν από την ημερομηνία λήξης του συμβολαίου σας θα λάβετε την ειδοποίηση πληρωμής για την ανανέωση, με e-mail. Μία μέρα μετά την πληρωμή των ασφαλίστρων σας θα λάβετε και την ανανέωση του συμβολαίου στο e-mail σας.

Σε κάθε περίπτωση, συνεχίζετε να έχετε μόνιμα συνδεδεμένη στο αυτοκίνητό σας την ειδική συσκευή που σας έχουμε στείλει με courier.

Με ποιο τρόπο μπορώ να πληρώσω το συμβόλαιό μου;

Στην Anytime μπορείτε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας εύκολα και γρήγορα, χρησιμοποιώντας την ειδοποίηση πληρωμής ασφαλίστρων που παραλαμβάνετε με e-mail ή ταχυδρομικά.

Επιλέξτε οποιονδήποτε από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής σας εξυπηρετεί:

Ηλεκτρονικά / Ε-banking

Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής:

  1. Ηλεκτρονικά:
    • Μέσω της υπηρεσίας my anytime με τη χρήση της πιστωτικής, χρεωστικής ή prepaid κάρτας σας (μόνο VISA ή MASTERCARD)
    • Μέσω των site πληρωμών www.easypay.gr και www.simplepay.gr

  2. Μέσω της υπηρεσίας e-banking της τράπεζάς σας:
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime"
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"
    • Για την ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ, επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"
    • Για την ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA BANK , επιλέξτε την Ασφαλιστική Εταιρία "Interamerican/Anytime Ζημιών"
Τηλεφωνικά

Μπορείτε να πληρώσετε τα ασφάλιστρά σας χρησιμοποιώντας τον 20ψήφιο κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, μέσω της υπηρεσίας phone banking των παρακάτω τραπεζών:

  • ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
  • EUROBANK
  • ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
  • ALPHA BANK
  • HSBC
Πάγια Εντολή

Μπορείτε να πληρώνετε τα ασφάλιστρά σας με πάγια εντολή στην κάρτα σας (VISA, MASTERCARD), συμπληρώνοντας αυτή την ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ και αποστέλλοντάς τη με e-mail στο auto@anytime.gr ή με fax στο 210 9462078

Μετρητά
  • Στα ταμεία των τραπεζών ΕΘΝΙΚΗ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ, EUROBANK και ALPHA BANK
  • Μέσω των μηχανημάτων κατάθεσης μετρητών στις τράπεζες ΕΘΝΙΚΗ, ΠΕΙΡΑΙΩΣ και EUROBANK
  • Σε οποιοδήποτε από τα παρακάτω Γραφεία Πωλήσεων INTERAMERICAN:

 

ΠΟΛΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
   
ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ Λεωφόρος Πατησίων 71 & Φερρών
ΑΘΗΝΑ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Λεωφόρος Μεσογείων 455 & Πατρόκλου 2
ΑΘΗΝΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ Μεσογείων 2-4
ΑΘΗΝΑ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ Λεωφόρος Κηφισίας 107 & Πανόρμου 119
ΑΘΗΝΑ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ Μάρκου Γερουλάνου 1 & Πολεμιστών
ΑΘΗΝΑ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ Ελευθερίλου Βενιζέλου 124 & Πρωτόπαπα
ΑΘΗΝΑ ΚΑΛΛΙΘΕΑ Λεωφόρος Συγγρού 124
ΑΘΗΝΑ ΜΑΡΟΥΣΙ Αγίου Κωνσταντίνου 57, 3ος όροφος
ΑΘΗΝΑ ΧΑΛΑΝΔΡΙ Βασιλέως Γεωργίου 47 & Λεωφόρος Κηφισίας
ΑΓΡΙΝΙΟ Χαριλάου Τρικούπη 39
ΑΡΤΑ Αμβρακίας 19, ΤΚ: 47100
ΑΡΓΟΣ Παραλιακή Οδός Νέας Κίου-Ναυπλίου, Θέση Αγ. Παντελεήμονας
ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ Εθνικής Αντιστάσεως 52
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΕΝΤΡΟ Αλ. Παπαναστασίου 31
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΥΛΑΙΑ Χάλκης 8, 2oς όροφος
ΙΩΑΝΝΙΝΑ Πυρσινέλλα B. 7-9
ΚΑΡΔΙΤΣΑ Ηρώων Πολυτεχνείου 13
ΚΕΡΚΥΡΑ Πολυχρονίου Κωνσταντα 15
ΗΡΑΚΛΕΙΟ Πλατεία Ελευθερίας 29-31, Μέγαρο Ντορέ
ΡΕΘΥΜΝΟ Λ. Κουντουριώτη 160
ΧΑΝΙΑ Νικηφόρου Φωκά 1 & Δασκαλογιάννη
ΛΑΡΙΣΑ Παναγούλη 2
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ Χρήστου Ευαγγελάτου 15
ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ Πλ. Φαρμάκη 3
ΠΑΤΡΑ Ι. Βλάχου 1 & Γούναρη
ΤΡΙΚΑΛΑ Βύρωνος 9 & Ασκληπιού (Εμπορικό Κέντρο)

Σας υπενθυμίζουμε ότι για να ισχύει η ασφαλιστική σας κάλυψη είναι απαραίτητο να έχουν εξοφληθεί έγκαιρα τα ασφάλιστρα του συμβολαίου σας.

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγές στο συμβόλαιό μου;

Αν θέλετε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή στο συμβόλαιό σας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα στα 210 94 60000, 801 11 30000, ή στέλνοντας ένα e-mail στο auto@anytime.gr

Πώς μπορώ να πληρώνω το συμβόλαιό μου με κάρτα;

Αν θέλετε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας αυτόματα μέσω πάγιας εντολής κάρτας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα από τον κάτοχο της κάρτας και τον ιδιοκτήτη του οχήματος στα τηλέφωνα 210 94 60000, 801 11 30000.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία της κάρτας, με την οποία πληρώνεται το συμβόλαιό μου;

Αν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία της κάρτας από την οποία πληρώνεται αυτόματα το συμβόλαιό σας, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα τηλεφώνημα από τον κάτοχο της κάρτας και τον ιδιοκτήτη του οχήματος στα τηλέφωνα 210 94 60000, 801 11 30000.

 

Είμαστε στη διάθεσή σας

Καλέστε μας τώρα για
οποιαδήποτε διευκρίνιση

Aπό κινητό:210 94 60000 Από σταθερό:801 11 30000